tirsdag den 6. december 2011

Engle i fondant

Så fik jeg tid til at lave "englekoret" færdigt. Havde jo lavet 3 hoveder til vejledningen "sådan kan en engel laves i fondant". Disse er i øvrigt mine første "menneske-figurer", så bær over med mig, hvis der er lidt "skavanker" her og der. Jeg lærer jo også lidt undervejs - forhåbenligt... ;o)

Mens jeg modellerede "englekoret", kom jeg til at tænke på denne strofe:
"Englene sjunge om barnet så smukt...",
hvorfor den ene engel holder "Bethlehem Stjernen" i sin hånd. ;o)
Samtidig er "stjernen" også "gennemgående" på alle 3 engle.
Kameraet gengiver desværre ikke farverne 100%.
Kjolerne er i 3 forskellige nuancer af den samme farve.

KLIK HER for at se kagen "Dejlig er den himmelblå", hvor englene blev anvendt.

-------------------------------------
Webshop: www.momsesunivers.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar