lørdag den 31. december 2011

Kage til årets sidste dag

Så fik jeg endelig nytårskagen færdig. Den blev dog ikke helt som planlagt, da jeg måtte kapitulere i går aftes grundet voldsom hovedpine. :o( Så i dag måtte jeg være lidt kreativ (og hurtig) for at kunne nå at få pyntet kagen. Det lykkedes heldigvis nogenlunde.

Hermed også ønsket om en rigtig hyggelig aften og et knaldhamrende GODT NYTÅR til jer alle. :o)

Mange nytårshilsner Momse

Mønstret er håndmalet med sølv (en "våd" pulverfarve).
Desværre ryster jeg lidt på hånden. :o(
Da kagen var overtrukket, malet og pyntet færdig med fondant,
dampede jeg den over en gryde med kogende vand.
Fondanten og sølvfarven fik en lidt skinnende overflade,
der desværre ikke kan ses på billederne.
Kagen indeholder:
Asti-bunde, Asti-mousse (ca. 0,33 x opskrift) og jordbærcreme med friske jordbær.
Smurt op med kakao PSC (ca. 0,33 x opskrift + 2-2,5 spsk kakao).
-----------------------------------------------------
Webshop: www.momsesunivers.dk





Ingen kommentarer:

Send en kommentar