søndag den 20. november 2011

Hund på fodbold

Min yngste datters kæreste fyldte år i marts måned. Da han elsker kager og i det hele taget SØDE sager, så bød der sig jo lige en lejlighed til at få prøvet kræfter med endnu en kage. :o) Da han både spiller fod- og håndbold og lige havde fået hund, så var temaet for kagen jo oplagt... og det blev til denne kage:


Både fødselaren og hans familie blev rigtig glade for kagen. Fik senere at vide, at INGEN måtte spise topfiguren (hunden Simba), da den 17-årige fødselar ville gemme den. ;o)

Her kan du se, hvordan jeg har lavet "hundemaden".

Opbygning af bolden er efter samme princip, som jeg anvendte til græskarret.
------------------------------------------------
Hvis man ikke vil begå samme fejl, som jeg i kampens hede fik lavet (i starten af min "fondant-karriere"), med felterne på fodbolden ;o) - eller ganske enkelt ikke ved, hvordan felterne beregnes og tegnes, har jeg lavet en vejledning -> KLIK HER.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar