mandag den 21. november 2011

Halloween græskar

Sønnike skulle jo også fejre sin fødselsdag sammen med den øvrige familie. Ved godt at han blev 16 år, men jeg kunne altså IKKE MODSTÅ fristelsen, da det jo både var halloween og derfor også græskartid for at lave denne halloweenkage; "Mus i eget hus". Heldigvis er min søn meget forstående, og som han sagde: "Kagen smager vel af det samme uanset udformingen". ;o) Mine børn er jo store, så heldigt at han havde/har den indstilling, så hans mor kunne få lov at "gå lidt i barndom" med denne kage.



Da kagen var færdig, måtte min søn indrømme,
at kagen faktisk var blevet helt "okay".  - TAK min dreng. :o)

Kagen er lavet efter et omslagsbillede på een af Debbie Browns bøger.
Har dog ikke selv bogen.
Her kan du se, hvordan jeg har lavet/opbygget kagen.


Webshop: www.momsesunivers.dk


4 kommentarer:

  1. Hejsa
    1000 tak for at kigge på dine fede hjemmeside :)

    Det er virkelig en flot kage, hvordan har du lavet musen??

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :o)

      Musen er lavet i fondant og består af delene hoved (lidt a la kegleformet), ører (runde og flade) og forpoter samt halen, der er placeret i at andet hul (= sort cirkel).
      Delene er limet med tyloselim:
      http://momses-univers.blogspot.com/2011/11/tyloselim.html

      Slet
  2. Ej hvor gad jeg godt kunne modellere figurer.. Giver du kursus? ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Line
      Ja :) - send evt. mail til info@momsesunivers.dk
      Mvh Bettina

      Slet