søndag den 20. november 2011

En rigtig "tøset" kage

I april måned have min yngste datters hjerte-veninde fødselsdag. I år kunne jeg ikke rigtig finde på en gave til hende, så jeg måtte "desværre" ty til en kage. ;o) Heldigvis ved jeg, at Camilla i den grad ELSKER KAGER og SØDE SAGER, så var rimelig sikker på, at denne gave ikke ville være helt "fejlplaceret".

Det blev til denne meget "tøsede" og forårs inspirerede - og selvfølgelig hjerteformet kage:


Da kagen var klar, indsatte jeg billedet af kagen og skrev på Camillas FB-væg; "Kom og hent din fødselsdagskage". I første omgang troede hun slet ikke på, at det var en "rigtig" kage til hende. ;o) Da det gik op for hende, at det var rigtigt, skrev hun: "Er den VIRKELIG TIL MIG, OMG den er flot?" Hehe, så flot er den nu heller ikke, men jeg blev da RIGTIG glad for, at hun blev glad for kagen. :o)

Her kan du se, hvordan jeg har lavet mønstret på siden samt mønstret i kanten af toppen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar