mandag den 13. februar 2012

Kage med tyllet dekoration

Har i nogen tid kredset lidt omkring mine tyller med henblik på anvende dem til at lave lidt dekoration på kager. Har været lidt tilbageholdende, da jeg desværre ryster lidt på hånden, så jeg var temmelig usikker på, om det i det hele taget kunne lade sig gøre. Men NU skulle det altså forsøges... ;o) 

Alt det hvide på kagen er RI (sprøjteglasur), der er tyllet på.

Mit kamera er desværre ikke så god til at gengive lilla farver.
Farven på kagen er mere "klar" i virkeligheden.
I forhold til, hvad jeg havde forventet,
så er jeg faktisk ganske tilfreds med resultatet. ;o)
-------------------------------------
Webshop: www.momsesunivers.dk

10 kommentarer:

  1. GISP hvor er du god!!!!!!!!!

    SvarSlet
  2. Super flot:-) Det må have taget en del tid. Er helt vild med alle de små detaljer i kagen... blomsterner er jo mega kønne.

    SvarSlet
  3. Pia R.: Tusind tak. :o) Ja, det tog lige et lille stykke tid at tylle. ;o)

    SvarSlet
  4. Wauu! Du er bare så dygtig :)Hvis kagen holder samme niveau invendigt som udvendigt, er den vist en smagsmæssig succes :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Øh, - det var så en kommentar fra kvinden uden ansigt, hi, hi. Troede at mit foto kom med over, men det gjorde det så ikke :)

      Slet
  5. Marianne: Tak skal du ha'. :o) "Never mind" med fotoet, ved jo hvordan du ser ud (eller kan se ud). ;o)

    SvarSlet
  6. Skal lave en dåbskage med "flæser" på hele dem nederste kage i forskellige farver. Kan man bruge RI til det eller bliver det alt for hårdt? Er det bedre med smørcreme eller hvad med en marengs evt???

    Mvh Belinda.

    SvarSlet