fredag den 10. februar 2012

Give-away

Så har min blog passeret 3 måneder. ;o) Der har været 15.000 visninger, hvilket jeg er meget overrasket over, men synes selvfølgelig det er rigtig dejligt. :o) Sidst men ikke mindst har jeg fået 36 faste læsere, hvilket jeg er meget beæret over. TUSIND TAK for det. :o)

Kan se give-aways åbenbart er "in", så hvorfor ikke være med på trenden og fejre ovenstående med en lille give-away... ;o)


Vinderen får
1 stk. dust farve - Sugarflair Blossom Tint, Burgundy
Bruges med en tør pensel for let effekt og blandet med lidt klar alkohol for mere intensiv effekt.
1 stk. fødevaretusch - Sugarflair Sugar Art Pen, Autumn Gold
Gylden fødevaretusch til de små detaljer på f.eks. kager og figurer i fondant, marcipan og chokolade.

Har du lyst til at deltage, så er reglerne følgende:

1 lod    : Fast læser (= medlem af bloggen) + kommentar
2 lodder: Fast læser + kommentar + link til denne på din blog
             (brug gerne "give-away"-billedet)

Husk at skrive hvor mange lodder, du deltager med.

Give-awayen er afsluttet

25 kommentarer:

  1. Tillykke med bloggen :) ihh ja det er altid dejligt med en giveaway :)
    Jeg følger dig på blogLovin så 1 lod til mig!!
    Vh melinda

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak fordi du havde lyst til at lege med. :o)

      Slet
  2. Tillykke :-) Jeg nupper også et lod :-) knus

    SvarSlet
  3. Dejlig blog du har, du er til stor inspiration.. Og jeg er fast læser af din blog.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du ha'. Dejligt du ville være med. :o)

      Slet
  4. tillykke med dine mange visninger
    jeg vil meget gerne være med på et lod
    knus pia

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker - TILLYKKE du blev den heldige vinder. Se mere her: http://www.momses-univers.blogspot.com/2012/02/vinder-af-give-away-udtrukket.html

      Slet
  5. Wow... lyder kanon godt. du har også en kanon god blog. Tillykke med mange visninger. Tusind tak for en mega god blog med masse af tips, ideer og opskrifter.

    Tror nok at jeg er med 2 lodder (Fast læser+ kommentar + link fra 2 blog)

    Hav en rigtig god søndag

    Knus Pia R.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Pia. Tak fordi du deltog og delte give-away'en.

      Slet
  6. hmm... hvis der dukker 2 kommentarer op fra mig, så er det min skyld... hehe...

    stort tillykke med din blog og de mange visninger... har været med lige fra starten (facebook), og nyder stadig i fulde drag at smutte forbi og kigge på de mange fine ting du får fremstillet, samt de mange lækre opskrifter...

    jeg smider 2 lodder i puljen...

    kh
    Simone

    SvarSlet
    Svar
    1. Der kom ikke 2 kommentarer. ;o) Du har sikkert måtte lægge øjne/ører til meget fra min fb. ;o) Tak fordi du deltog og delte give-away'en. :o)

      Slet
  7. Dejlig blog, som jeg jævnligt har læst, men først nu fået meldt mig som fast læser. Så nu kan jeg vist også være med på et lod ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak fordi du kiggede forbi og havde lyst til at deltage. :o)

      Slet
  8. Hey..

    Er meget imponeret over din blog og dine kager ikke desto mindre..

    Må man spørge hvor du er fra?? Mangler en, der kan lave min bryllupskage i april, da min konditor lige er sprunget fra..

    Mvh. Heidi - h-m-l@live.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du ha' Heidi. :o) Har sendt dig en mail.

      Slet
    2. Så er jeg også med, med 2 lodder, den er delt på min side, håber jeg har gjort det rigtigt, men er ny i dette her blog-ting ;-))

      Fantastisk flotte kager du laver, du er til stor inspiration for mig, og jeg kigger gerne dine opskrifter inden jeg leder andre steder :))

      Mvh Susanne

      Slet
    3. Tak Susanne - også tak til dig for at lege med her. :o)

      Slet
  9. tillykke du fortjerne at have mange læser i din blog fordi du har virklige mang god opskrifter og how to do og virklige flotte kager som man bliver glad at se :)

    Jeg er fast læser hehhe ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Rania. Dejligt at du havde lyst til at deltage.

      Slet
  10. Svar
    1. Tjae... mon du har glemt, at du allerede har skrevet en kommentar længere oppe? Men dejligt at du har lyst til at deltage. :o)

      Slet
    2. He he.. havde jeg nok :-)) Goø weekend.

      Slet
  11. Jeg deltager meget gerne med 1 lod :)

    SvarSlet