lørdag den 15. juni 2013

Rose på wire

Står snart og skal bruge en lilla rose i fuldt flor, så tænkte derfor, jeg selv ville prøve at lave én af fondant, wire og blomstertape.


Her er så resultatet af mine anstrengelser... og min første rose med blomstertråd. ;o) Jo jo, der er plads til forbedringer (det er der vel altid), men jeg er trods alt godt tilfreds med resultatet. :o)

Rosen er i alt ca. 27 cm høj - blomsterhovedet i fuld bredde måler ca. Ø8 cm.


KLIK HER for at se den tilhørende studenterkage.


Webshop: www.momsesunivers.dk

5 kommentarer:

  1. Hej hvordan får man bladene så flotte er der en how to :)
    Kh Nathallia

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Nathallia

      Har ikke lige haft tid til at lave en how to, men send mig en mail på
      info(snabel-a)momsesunivers(punktum)dk - skriv "Rosenblade vejledning", så vil jeg guide dig igennem.

      Beklager måden at skrive e-mailen på, men skriver jeg den anderledes vil den blive fanget af søgemaskinerne, og jeg vil få en masse spam tilsendt. :S

      Kh Bettina

      Slet
    2. Hejsa ok kender det godt med mailen..Jeg har desværre osse først kunne svare nu :) sender mail til dig
      KH

      Slet
  2. Hejsa jeg kan åbenbart ikke sende mail, kan du prøve ar sende til mig på prenea@get2net.dk
    og skrive "Rosenblade vejledning"
    Kh Nathalia

    SvarSlet
    Svar
    1. Har glemt at skive her, men har sendt mail til dig. :o)
      Kh Bettina

      Slet