fredag den 15. marts 2013

Tweetys fuglehus

Følgende redskaber er bl.a. anvendt (links bag grønne ord):
Udstikker til solsikkerne, form til små roser, udstikker til buskens blade
,
præger til stenbelægningen
 samt præger til træstruktur i skiltet.


Jeg længes efter det dejlige og milde forår, så inspireret af det flotte vejr (trods det stadig er koldt) og fuglenes kvidren har jeg lavet dette fuglehus. Da jeg i dette tilfælde tænkte fuglehus, så fulgte Tweety Bird (Pip) fra "fredagstegnefilmene" af en eller anden årsag med.

Når jeg tænker på Tweety Bird, ja så falder tankerne helt naturligt også på katten Sylvester. Hvis han ikke lige er der, så lurer han jo helt sikkert et sted i baggrunden, og er klar til at spolere freden.

Om Tweety hilser venligt på den badende larve i fuglebadet (der fornøjet vasker sig på ryggen med et blad), er jo så LIGE et spørgsmål. Som jeg husker Tweety, kunne han vist lige så godt være klar til angreb i forsøget på at få sig en lille snack. Smiley, der blinker Hvad tror du?

Som du sikkert kan fornemme, har jeg hygget mig med fremstillingen. Smiley Synes egentlig, det er lidt sjovt (og spændende) at tænke på, hvad man kan få ud af en kage, nogle klumper fondant og lidt fantasi... Smiley, der blinker

Nå, men nu har jeg/vi da i hvert fald lidt til fredagshyggen i aften. Smiley

RIGTIG "PIP" WEEKEND


Webshop: www.momsesunivers.dk

4 kommentarer:

  1. Hvor er den bare flot. Godt fundet på :-)

    SvarSlet
  2. TARKKKK nu ved jeg hvad for en dekoration jeg skal forsøge at lave når min mor fylder år.. hun ELLLLsker tweety *ss*

    SvarSlet
  3. Hvor er den fantastisk!!

    SvarSlet
  4. Momsemor slår til igen :D
    SÅ sød. Så flot

    SvarSlet