torsdag den 28. juni 2012

Metal Ball Tool


Synes lige, at jeg vil gøre opmærksom på METAL Ball Tool. Et helt fantastisk og uundværligt redskab, når der bl.a. arbejdes med fondant. :o)

Slut med at f.eks. blomsterbladene bliver ødelagt, når der "balles". Fondanten bliver ikke "varm" og ej heller revet i stykker af en irriterende samling i kuglen (som det samme redskab i plastik kan gøre). MEN redskabet kan også anvendes til meget andet end blot at "balle" med. :o)

Et ball tool i METAL er i mine øjne et "must"... særligt når der arbejdes med blomster!

Der findes mange forkellige typer af dette skønne redskab på markedet - tyngde/vægt, størrelser og hvordan selve redskabet ligger i hånden. Jeg har efterhånden fået en hel pæn samling. ;o)

6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Sættet på billedet er købt hos Kageoplevelser.dk
      Bag de grønne ord "METAL Ball Tool" øverst i indlægget gemmer sig et link - klik på det.

      Slet
  2. ok tak for linket. god side, køber du kun derigennem??

    SvarSlet
    Svar
    1. Oftest - men det kommer også an på, hvad jeg søger. ;o)
      F.eks.:
      www.dinkage.dk
      www.specialkøbmanden.dk
      www.surbitonart.co.uk
      www.cake-stuff.com
      www.partyanimalonline.com
      samt via amazon og ebay

      Slet
  3. Hej Bettina,
    Jeg har tænkt på at købe ball tool i plastik, men kan se at jeg måske skal istedet købe dem i metal..

    SvarSlet
    Svar
    1. Pia, kan kun sige, at jeg er MEGET glad for alle mine forskellige sæt. :o) Søg evt. på ebay efter et sæt i metal.

      Slet