onsdag den 7. marts 2012

Blogaward


Jeg har fået den fornøjelse og ære at modtage en blogaward af kagekunst. Jeg blev oprigtig glad og overrasket. :o) Det er dejligt at vide, at der trods alt bliver lagt mærke til min blog blandt så utrolig mange og virkelig dygtige (kage)bloggere med under 100 medlemmer.

Blogwarden fungerer som en stafet, der virker på følgende måde:
  1. Linke til den man har modtaget Awarden af + indsætte Award-billedet.
  2. Give den videre til 5 andre bloggere, der har færre end 100 faste læsere.
  3. Svare på fem spørgsmål.

Det har ikke været let at finde og udvælge 5, der er jo SÅ MANGE kreative, spændende og dygtige personer. Jeg har derfor valgt at kigge efter bloggere med under 20 medlemmer. Dem jeg har valgt, har alle noget, der har fanget min opmærksomhed.

Jeg giver "stafetten" videre til:
Cakedreams
Frk Friis
Huskekage
KageNina
Mizz-zims kreative hjørne


1. Hvorfor begyndte du at blogge?
For et år siden startede jeg med at rulle ud ad vejen belagt med fondant - en rigtig spændende og til tider udfordrende hobby. Der er rig mulighed for at finde kreativiteten og det indre "legebarn" frem. ;o) Så hvorfor ikke forsøge at give min glæde over denne skønne fondant-verden videre til andre? Bl.a. ved at dele opskrifter, erfaringer, råd og fif samt trin-for-trin vejledninger. Samtidig får jeg jo så også mulighed for at vise mine kager frem. ;o)

2. Hvilke blogs følger du?
Blogs med kreative og sjove indslag - MEN hovedsageligt kageblogs.

3. Favorit farve(r)?
Har mange favoritter, da der findes et HAV af dejlige farver.

4. Favorit film?
Har ikke en speciel favorit - bare filmen er spændende, fængslende og gerne med en lille historie.

5. Hvilket land(e) drømmer du om at besøge - og hvorfor?
Eventyrlandet, hvor alt er muligt - som f.eks. at flyve. ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar