torsdag den 22. marts 2012

3 blogawards


Nu er jeg VIRKELIG overrasket og føler mig ret privilegeret. Jeg har nu modtaget min 2., 3. og 4. blogaward. :D Christels Kageunivers, Kageblomsten og Sugianne's har givet mig en hver - SÅ DEJLIGT. STOR TAK til Christel, Pia og Susanne. :o)

Blogwarden fungerer som en stafet, der virker på følgende måde:
  1. Linke til den man har modtaget Awarden af + indsætte Award-billedet.
  2. Give den videre til 5 andre bloggere, der har færre end 100 faste læsere.
  3. Svare på fem spørgsmål.

Jeg har dog tilladt mig at slå de 3 blogarwards sammen, da det ellers nok ville tage mig en evighed at finde 15, da der er virkelig mange kreative, spændende og dygtige personer.


Jeg giver "stafetten" videre til:
Sally's Kager
Kagefruen
Mit kage eventyr

Annes KageKrummer


1. Hvorfor begyndte du at blogge?
For et år siden startede jeg med at rulle ud ad vejen belagt med fondant - en rigtig spændende og til tider udfordrende hobby. Der er rig mulighed for at finde kreativiteten og det indre "legebarn" frem. ;o) Så hvorfor ikke forsøge at give min glæde over denne skønne fondant-verden videre til andre? Bl.a. ved at dele opskrifter, erfaringer, råd og fif samt trin-for-trin vejledninger. Samtidig får jeg jo så også mulighed for at vise mine kager frem. ;o)

2. Hvilke blogs følger du?
Blogs med kreative og sjove indslag - MEN hovedsageligt kageblogs.

3. Favorit farve(r)?
Har mange favoritter, da der findes et HAV af dejlige farver.

4. Favorit film?
Har ikke en speciel favorit - bare filmen er spændende, fængslende og gerne med en lille historie.

5. Hvilket land(e) drømmer du om at besøge - og hvorfor?
Hvis man skal drømme om et land, så må det helt klart være "Eventyrlandet. ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar