tirsdag den 24. januar 2012

Vundet kagekonkurrence


"Svanesøen" - kagen med svanerne, der afventer Kong Frost's ankomst, har lige vundet en konkurrence, "December Dinkagekonkurrence" arrangeret af "dinkage". :o)


Med alle de flotte og mange kager, der deltog, havde jeg hverken forventet og da slet ikke forstillet mig, at en af mine kager ville have en chance. Så STOR var både min OVERRASKELSE og glæde, da jeg loggede ind i går aftes og så, at vinderen for december var blevet offenligtgjort; min kage "svanesøen". :D

2 kommentarer:

  1. Det var fuldt fortjent, for den er super flot :-) hvad vandt du???

    SvarSlet
  2. Tusind tak Pia. :o) Det kom faktisk helt bag på mig.

    Ved kun der venter mig en overraskelse. :o) Havde tilfældigvis bestilt varer hos dinkage i går. Charlotte skrev, at hun havde lagt en overraskelse i pakken til mig. :o)

    SvarSlet